Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1887
View
24
Reply

[Tempatan] Mayat lelaki hampir reput dijumpai terdampar di pantai Pulau Kekabu

[Copy link]

Author: antikorokprovok    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-11-2020 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by antikorokprovok at 30-11-2020 01:47 PM

Mayat lelaki hampir reput dijumpai terdampar di pantai Pulau Kekabu

896851.jpg

WhatsApp-Image-2020-11-28-at-7.37.50-PM.jpg

61606572794_TBMayatReput.jpg
Mayat tanpa identiti itu dijumpai beberapa pengunjung kira-kira jam 3.30 petang selepas terhidu bau busuk. - Astro AWANI


MARANG: Mayat seorang lelaki hampir reput dijumpai terdampar di pantai Pulau Kekabu, Marang pada Sabtu.

Mayat tanpa identiti itu dijumpai beberapa pengunjung kira-kira jam 3.30 petang selepas terhidu bau busuk.

Menurut seorang pengunjung, dia yang mengesan 'objek terapung' tersebut pada mulanya menyangka ia adalah anak patung.

Kami sedang berkelah di sini, selepas itu kami nampak seperti ada benda terapung.

Kami ingatkan ia anak patung yang hanyut, namun selepas lima minit objek itu menghampiri pantai.

Selepas itu suami saya memberitahu ia adalah mayat, katanya.

Sementara itu Ketua Polis Daerah Marang, Deputi Superintendan Mohd Zain Md Dris berkata, pihaknya bergegas ke lokasi kejadian bagi menjalankan siasatan selepas menerima maklumat kejadian tersebut.

Beliau percaya, mayat hampir reput itu hanyut dari laut sebelum dinaikkan ombak ke tepi pantai.
Mayat itu dibawa ke Unit Forensik Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu untuk tindakan lanjut.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 30-11-2020 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau gambar tu takde pixel, mesti muka mayat tu pandang ke kamera
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-11-2020 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 30-11-2020 01:11 PM
Kalau gambar tu takde pixel, mesti muka mayat tu pandang ke kamera

Ada gambar yg tak censored, tapi rupa tak jelas sbb mayat dah kembang, lama terendam dalam air laut
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
nmpak cm omputih, pelancong kah yg stay kt pulau mane2. pki boxer je pulak tu. ak saspek saje2 nk bersantai mandi sekali ombak tarik ke.
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 12:55 AM From the mobile phone | Show all posts
antikorokprovok replied at 30-11-2020 06:29 AM
Ada gambar yg tak censored, tapi rupa tak jelas sbb mayat dah kembang, lama terendam dalam air lau ...

Ngeri tak? Klu biasa2 je nk tgk
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 01:23 AM From the mobile phone | Show all posts
kimsa-ra replied at 1-12-2020 12:55 AM
Ngeri tak? Klu biasa2 je nk tgk

Mayat berendam air ni ngeri sbb dia gelembung gelembung..
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 01:26 AM | Show all posts
kimsa-ra replied at 1-12-2020 12:55 AM
Ngeri tak? Klu biasa2 je nk tgk

selalunya ngeri kaka... kembung2 dan mata terbeliak sebab dah kembung habis satu badan termasuk kepala...
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 01:30 AM From the mobile phone | Show all posts
mamajawie replied at 30-11-2020 05:23 PM
Mayat berendam air ni ngeri sbb dia gelembung gelembung..

Pernah tgk yg kembung tp yg ni nk reput tak tau la rupanya mcm mana. Biasa yg kembung pon tak ada rupa dh.
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 01:32 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 30-11-2020 05:26 PM
selalunya ngeri kaka... kembung2 dan mata terbeliak sebab dah kembung habis satu badan termasuk ke ...

Ngeri betul ni. Mcm tak jd pulak nk tgk
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 01:40 AM From the mobile phone | Show all posts
antikorokprovok replied at 30-11-2020 02:29 PM
Ada gambar yg tak censored, tapi rupa tak jelas sbb mayat dah kembang, lama terendam dalam air lau ...

Kat mana u tgk u ?
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 01:46 AM From the mobile phone | Show all posts
kimsa-ra replied at 1-12-2020 01:30 AM
Pernah tgk yg kembung tp yg ni nk reput tak tau la rupanya mcm mana. Biasa yg kembung pon tak ada  ...

teringat mase kes tsunami dlu..kembung2 lama loya teringat
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 02:00 AM From the mobile phone | Show all posts
kimsa-ra replied at 1-12-2020 12:55 AM
Ngeri tak? Klu biasa2 je nk tgk

Biasa kat fb ada yang tak censored. Macam kes yang kemalangan jatuh dalam air kat jambatan p.pinang tu pun dulu kat fb merata gambar clear orang shared. Sampai sekarang iols ngeri tgk yang kembung2 nih...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-12-2020 02:22 AM From the mobile phone | Show all posts
kimsa-ra replied at 1-12-2020 12:55 AM
Ngeri tak? Klu biasa2 je nk tgk


Ok. Jap nak tepek..huhu
img_20201128_212502_6854985934177053414464.jpg
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-12-2020 02:24 AM From the mobile phone | Show all posts
babynina30 replied at 1-12-2020 01:40 AM
Kat mana u tgk u ?

Kat website ni
https://alhadi.my/2020/11/28/mayat-reput-terdampar-di-pantai/
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-12-2020 02:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Shirley23 replied at 1-12-2020 02:00 AM
Biasa kat fb ada yang tak censored. Macam kes yang kemalangan jatuh dalam air kat jambatan p.pinan ...

Kalau yg macam tu mmg tak berani tengok. Kan terbayang2 rupa mayat hancur muka sebelah takda sebab dah reput atau dimakan haiwan liar atau ikan. Nak angkat pun kena hati2 sebab boleh koyak daging badan sana-sini. Horror
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-12-2020 02:32 AM From the mobile phone | Show all posts
sambaldurian replied at 1-12-2020 12:26 AM
nmpak cm omputih, pelancong kah yg stay kt pulau mane2. pki boxer je pulak tu. ak saspek saje2 nk be ...

Itulah. Mungkin foreigner, sebab tak ad report orang tempatan hilang rasanya. Kulit pun dah jadi pucat putih takde darah. Masuk ni dah beberapa kali dah kes orang jumpa mayat terapung kat pantai Terengganu ni
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 06:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau mayat baru seminggu dalam air..kulit dia merah hijau kembung2 camtu..
Ni kalau dah kecut sikit mungkin lebih seminggu dah..
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 06:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Teringat plak arwah ayah kawan sekolah kaka meninggal masa main water rafting tahun 90an dlu. Mati Lemas

Masa jumpa mmg dh bloated habis..
Takziah bt keluarga mangsa. Harap bkn kes covid xle napas then lemas..

Semoga urusan pengebumian mayat yg ni berjalan lancar..
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 07:40 AM From the mobile phone | Show all posts
rayray28 replied at 30-11-2020 05:46 PM
teringat mase kes tsunami dlu..kembung2 lama loya teringat

Aah masa tsunami dulu mayat merata paling sedih kanak2. Masa tu org sibuk ckp yg terlangkung islam yg terlentang non muslim.
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2020 07:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Shirley23 replied at 30-11-2020 06:00 PM
Biasa kat fb ada yang tak censored. Macam kes yang kemalangan jatuh dalam air kat jambatan p.pinan ...

Kt jbtn pulau pinang tu ada tgk tp dlm forum ni. Mmg ngeri. Tp sbb x smpn dlm kepala so xde la berapa igt.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list