Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
15395
View
246
Reply

[Jenayah] Bini Kntoi Curang dengan Lelaki lain dalam bilik Hotel, Ini Tindakan Suami Siap Bawak Bawa Anak

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-12-2020 09:45 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Video tidak disertakan kerana ada budak bawah umor.Sila klik link di bawah jika tetap berkeras nk tengok video

Curang adalah suatu perkataan yang paling kotor dan jijik dalam perkahwinan lebih-lebih lagi apabila ianya dilakukan oleh seorang perempuan. Perempuan itu akan dilabel dan dikutuk habis-habisan oleh masyarakat sebagai perempuan murahan, perempuan jahat, perempuan hina, perempuan terkutuk, ahli neraka dan macam-macam lagi. Pernahkah kita bertanya kepada diri sendiri mengapa seorang isteri itu boleh memilih jalan untuk mencemarkan nama baik dan kehormatan dirinya sendiri, suami dan keluarganya?

MALAYSIA: Beberapa hari lepas telah tular sebuah video memperlihatkan sepasang keka sih kntoi di dalam bilik Hotel.

Video tersebut telah mngndang pelbagai reaksi daripada wargamaya, rata-rata sepakat menghiina prngai Isteri yang langsung tidak ada perasaan maalv untuk bermadu kasih dengan jan tan lain.

Namun begitu ramai yang se dih melihat situasi tersebut apabila anak menjadi sak si perga duhan antara ibu dan ayahnya. Anak melihat sang ibu sedang bersama laki lain di sebuah bilik ho tel.

Apa yang akan berlaku pada masa depan anak tersebut.

Mengikut sumber yang kami perolehi di Media Sosial. Wanita itu merupakan staff Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

Video tersebut telah dirakam dibilik hotel Prescot Axe, Cheras.

Dalam rakaman tersebut mengatakan bahawa mereka (lelaki dan wanita) itu tidak berbuat apa-apa di dalam bilik tersebut.

Namun sejauh mana kebenaranya hanya mereka yang tahu. Tiada sebarang laporan akhbar sehingga ke hari ini namun perkara ini nyata menye dihkan apabila ada lagi pasangan sanggup berlaku curang dengan pasangan masing-masing.

Mengapa ada yang halal tetapi masih mencari yang haram. Keseronokkan apa yang cuba dicari oleh pasangan kekasih ini ?

Apakah mereka ini tidak ada rasa ber sa lah dengan ke laku an mereka ? Tidakkah mereka ini memikirkan perasaan pasangan mereka ? Bahkan anak-anak mereka ?

Lelaki yang ini pun satu dah tahu bini orang mengapa digan ggu. Nak berkawan tak sa lah tetapi kalau sampai macam ni memang silap besar lah.

Jadi tidak hai ran sekiranya lelaki itu mendapat flying kick daripada sang suami. Begitu sang isteri kerana memang berhak mendapat !

Warga maya juga terki lan apabila sang suami sanggup membawa anak untuk melihat perangai si ibu. Apalah perasaan budak tu kan ?

https://m.youtube.com/watch?v=Wa-_vzWzEdI&t=103s
IMG_20201204_092315.jpg
IMG_20201204_092255.jpg
IMG_20201204_094343.jpg

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-12-2020 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Suami x perform ke? Lain kali kawin dgn wanita yg bersunat...x de la gersang sehingga cari jantan lain..isteri pun dah gersang mintak elok2 nak cerai nak kawin dgn jantan lain
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 09:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Laki dia p debik kan bini dia? Nauzubillahiminzalik
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:05 AM | Show all posts
aku kesian dkt anak tu...muka innocent...terus meleleh airmata...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau yer pun marah bini. Jangan laa sampai bawak anak skali.

Motif nak tunjuk kat anak bahawa mak dia buat menda tak elok ke?
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
harisbee replied at 4-12-2020 09:51 AM
Suami x perform ke? Lain kali kawin dgn wanita yg bersunat...x de la gersang sehingga cari jantan la ...

Abis tu. Kalau laki cari lain..sebb bini tak perform jugak? Menda ni lebih kepada nafsu. Kalau dah gatal...laki pompuan sama je
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Gi hotel buat apa kalau tak berzina..belajar tajwid bersama ke
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:36 AM | Show all posts
dah kantoi dlm bilik, atas katil boleh sumpah dengan nama allah lagi x buat apa, nmpk sgt defencing mode dia...

msti pempuan tu declare dia janda,

Wanita itu merupakan staff Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).


hebat mu

Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Perlu ka libatkan anak.

Keep the problem between the two of you cukup.

Let the children build their own lives without the baggage you created.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg viral kn vid ni si laki tu lah? Xkesian ke kt anak2
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya budak tu. Sampah masyarakat betul mak bapak dia.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia bawak anak sbb nak tunjuk kejalangan mak ke atau sbb xnak tinggalkan anak kat rumah sbb xde org jaga?
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:42 AM | Show all posts
Mak pak punya masaalah tak perlu libatkan anak sama.  Jadi macam ni sedikit sebanyak pasti akan menjejaskan anak juga pasti terpahat dalam fikiran selamanya.  
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Mesti trauma anak dia. Alahai...korang nak gaduh berperang pun takyah la depan anak2. Ini pun nak kena ajar ke. Masa beromen reti pulak bersunyi2. Masa bergaduh macam ni.. bodoh tu simpan..jgn tunjuk.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
harisbee replied at 4-12-2020 09:51 AM
Suami x perform ke? Lain kali kawin dgn wanita yg bersunat...x de la gersang sehingga cari jantan la ...

Baru ku tau
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
lurve82 replied at 4-12-2020 10:05 AM
aku kesian dkt anak tu...muka innocent...terus meleleh airmata...

Anak tu umur brp
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:52 AM From the mobile phone | Show all posts
mikasa replied at 4-12-2020 10:18 AM
Kalau yer pun marah bini. Jangan laa sampai bawak anak skali.

Motif nak tunjuk kat anak bahawa m ...

Konon nak double rasa bersalah dihati isteri....ngoknya bapak x pikir perasaan anak...pjg lg hidup anak tu.... memang jantan yg xleh dibuat laki ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:53 AM | Show all posts
matchstick replied at 4-12-2020 10:28 AM
Gi hotel buat apa kalau tak berzina..belajar tajwid bersama ke

kena study takrif 'zina' dalam islam....

Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Artemesiaa replied at 4-12-2020 10:42 AM
Mak pak punya masaalah tak perlu libatkan anak sama.  Jadi macam ni sedikit sebanyak pasti akan menj ...

Kesian anak tu.. masih kecik dah ditanamkan minda toxic oleh bapak sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2020 10:57 AM | Show all posts
bawak anak mungkin nanti kalau cerai anak dapat ke pak dia kot kan..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list