Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
19873
View
101
Reply

Siapa Pelakon Lelaki Suam Kuku Didakwa Terbabit Threesome Di Langkawi?

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-1-2021 07:47 AM | Show all posts |Read mode
Sejak beberapa yang lalu, kecoh di Twitter mengenai spekulasi pelakon lelaki yang dikatakan terlibat dalam aktiviti seks berkumpulan di Pulau Langkawi, baru-baru ini.








Dalam pendedahan tersebut, dikatakan terdapat sekumpulan pengamal media sosial terkenal menginap di salah sebuah hotel di pulau peranginan itu yang turut disertai seorang pelakon lelaki.


Dikhabarkan, ketika itu mereka berada dalam keadaan mabuk dan video tersebut telah dikongsi secara tidak sengaja.








Menerusi pendedahan itu, terdapat beberapa video lain yang kononnya menunjukkan pelaku di dalam aktiviti tidak bermoral tersebut.




Kredit foto: Twitter




Ciapan itu yang ketika ini tular turut menimbulkan pelbagai spekulasi warganet selain mendakwa ianya hanyalah khabar angin semata-mata.




Sumber: Murai.my

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 8-1-2021 07:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Awal sgt iols dtg lol
Will come back. Tlg speku. Sbb setakat 53k follower tu.. Mmg sendu tu haha
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 07:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Bole lawan 3some si ammar bangla x
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 07:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Pelakon laki suam kuku yg covid positive or not..luls..sadap naw iols speku
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 08:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Siapakah itu. Harap yg buat 3some tu kena covid.  Tiber
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 08:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Elok mampus lah tiga2 yg gigih berthreesome di tahun baru tu....
gitu iols mencerca dipagi jumaat nan barokah
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Hauknya hotel apa tu?
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 08:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Tolong tepek video tu sat. Malas nak main teka-teki
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 08:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Kinky sgt main ngadap pantai dan orang lalu lalang
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 08:34 AM | Show all posts
sharelinkgan utk proses siasatan dan evaluasi
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 08:41 AM | Show all posts
wowwww panas...yg kena carut dgn nanaz tu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 08:44 AM | Show all posts
iol tau sorang beberapa instapemes atau retis yg pi langkawi baru2 ni. tp takkan dia kot.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 09:10 AM From the mobile phone | Show all posts
MadameOnion: wowwww panas...yg kena carut dgn nanaz tu ke?

Iye kut...eeee seram oiii. tu la ada bideo. seram dunia IT now..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Parking dulu. Nnt dah banyak komen baru datang balik. Sendu sangat tu kalau takat 53k.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 09:15 AM | Show all posts
no idea
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 09:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Pelakon suam kuku
Ntah sape pulak ni.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 09:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Pondan ke? Euww..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 09:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Ramai sangat pelakon suam kuku..payah nak siasat.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Sat lagi aku masuk balik
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2021 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Implonza botak yg kena kobid tuh ke
Annoying tul heshe dgn kakaknye dok bideo2 konon lawak ngusik mak deyols
Dok umah pun mekap bekati2 makcik tuh apooo
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list