Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8861
View
135
Reply

"Memang Hobi Saya Suka Buat Pembedahan" - Safiey Ilias

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-1-2021 02:22 PM | Show all posts |Read mode
Usahawan kosmetik sensasi, Safiey Ilias menerusi hantaran di laman Instagram membuat pendedahan mengejutkan termasuklah tujuan pembedahan kosmetik yang dibuatnya sebelum ini.








Menurut Safiey atau nama sebenarnya Saifuddin Bin Illias, 27, tujuan dia membuat pembedahahan sebelum ini bukanlah kerana mempunyai masalah mahupun inginkan kepuasan kecantikan.


Sebaliknya, dia menyatakan pembedahan itu merupakan satu hobi selain gemar membeli belah dan menjual kembali barangan yang tidak dipakainya.









Bagaimanapun, pengakuan Safiey itu menimbulkan pelbagai persepsi warganet yang mana rata-rata daripada mereka mengecam dan kecewa dengan tindakan Safiey sebelum ini.




Kredit foto: IG Safiey/Murai




Dalam pada itu,mereka turut mendoakan agar Safiey kembali seperti dulu dan berhenti melakukan pembedahan yang boleh memudaratkan tubuh badannya.




Sumber: Murai

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-1-2021 02:29 PM | Show all posts
Dah ko yang hadap sangat dia dia kan.. sapa suruh.. memang dia nak kan perhatian.. layan la lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:32 PM | Show all posts
sapa shuben dia...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian la tengok safie ni. Makin buruk muka dia. Bukan makin cantik.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
muka sendiri kan..
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:38 PM | Show all posts
Ratu kepala hotak ko! Geli aku!
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelas hobby ko nyahh
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:39 PM | Show all posts
highlight lagi pasal dia
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Ratu kentut dia lah. Zizik aku baca
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
okla suka bedah diri sendiri...jgn ko jd 'Jack The Ripper'....versi 'lebih lembut dan sopan santun'....
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Hudohnya.


Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada org samakan muka dia mcm jimmy neutron hihihih... Klaka baca
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Buruk la woi!
Mcm ikan emas je
*Disclaimer -aku xmenghina ciptaan Allah ye sebab dia dah renovate sdr
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:45 PM | Show all posts
ai sampai skrg tak paham kenapa nak jendolkan dahi.. kalau naikkan cheekbone  ke paham la jugak
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:48 PM | Show all posts
cpt la kau mati
bodoh sakai madai bapuk ni orang sokong apahal
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:50 PM | Show all posts
ni konon da lawa habis la si pondan ni buat muka..tolong la muka cm jimmy neutron xpun hamster kemam
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcmana la rupa dia bila dh tua nnti..kalau dr muda dh operate mcm2..
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:55 PM | Show all posts
Bentuk muka dah mcm kacang tanah..bibir pun mcm kena sengat tebuan je.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 02:57 PM | Show all posts
Ruper goldfish da aku nengok diek nih.  Cam Jimmy Neutron pun ade.
Rasa cam nak ku cucuk2 ngan jarum gajah dahi die tu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2021 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
ratu ponen flower horn sesuai la
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list