Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7891
View
94
Reply

Setia, Tidak Curang, Kacak, Berduit dan jadi idaman wanita. Ini senarai Selebriti tersebut!

[Copy link]

Author: lolipopbiru       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-1-2021 01:59 PM | Show all posts |Read mode
Edited by lolipopbiru at 26-1-2021 02:11 PM

[url=][/url]               





Dunia hiburan dikejutkan dengan kisah curang selebriti.

Namun masih ada lagi selebriti/artis lelaki malaysia yang boleh dijadikan inspirasi dan contoh suami idaman.
Berikut disenaraikan antara selebriti yang berwajah tampan/kacak namun masih setia dengan pasangan masing masing tanpa
sebarang kontroversi kecurangan.


1. Alif Satar
2. Edika Yusof
3. Aaron Aziz
4. Izzue Islam
5. Aeril Zafril
6. Awal Ashaari
7. Saharul Ridzwan
8. Syukri Yahya
9. Hairul Azreen
10. Zain Saidin


dan ramai lagi








Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 26-1-2021 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
No.2 boleh nak kata setia
Yg lain.....belum diuji....jauhhhh lg perjalanan.
Yg nak kata setia ni, bla sampai hujung nyawa
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Edika tu setia. Yg lain tunggu masa..
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
sukri yahya bkn ade kes boobies ker dlu? gnti ngan patah lar...aiols brani kerat jari heols setia yach
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
harun ajis ngan garits kn dlu?
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Syukri Yahya ada kes wechat hari tu la
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
haruslah replied at 26-1-2021 02:01 PM
No.2 boleh nak kata setia
Yg lain.....belum diuji....jauhhhh lg perjalanan.
Yg nak kata setia ni,  ...

Tu la awal sangat kot, macam ashraf muslim hujung2 dah 3 bini dik
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
zain che ta tu ok pe ...
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon keluarkan nama dlm list no 8 tu. Kes gila ketek
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang lain tu belum diuji laaa

Malas nak puji2 lagi tah2 ada je kes tp binik masing2 tak kecoh pendam je selagi boleh.
Nnt bila dah tua kertu baru la dia cite balik gitu gini pasal laki dia tu.

Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:14 PM | Show all posts
awal tu gua yakin 100% dia takkan curang dgn awek lain
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Selain dari edika yg lain belum layak menjadi contoh setia lagi, masing2 anak baru masuk sekolah.. Rosyam noor rasanya xde kisah burung berterbangan kan?
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Tlalu awl nk kata mcm tu..edika yusof tu ok..
Yg lain2..tnggu dan lihat dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 26-1-2021 02:09 PM
Tu la awal sangat kot, macam ashraf muslim hujung2 dah 3 bini dik

ku ingatkan 2 rupanya 3 ?
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 26-1-2021 02:09 PM
Tu la awal sangat kot, macam ashraf muslim hujung2 dah 3 bini dik

3 binisss
Wow
I tau 2 jaaa
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:38 PM | Show all posts
shukri yahya bukan ad kes wechat ke dlu
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 26-1-2021 02:09 PM
Tu la awal sangat kot, macam ashraf muslim hujung2 dah 3 bini dik

Seriusly dah 3?
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:39 PM | Show all posts
dudaberhias replied at 26-1-2021 02:09 PM
Tu la awal sangat kot, macam ashraf muslim hujung2 dah 3 bini dik

serious la dah 3 bini???  wowzer sangat ni...
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
anakmak replied at 26-1-2021 02:34 PM
3 binisss
Wow
I tau 2 jaaa

Kuang3 ramai pulak reply ingat 3, iolsss tertypo lah nampak tak iolsss reply pakai mobile ittewwww yang agak hauk papan kekuncinya.
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 26-1-2021 03:26 PM
Kuang3 ramai pulak reply ingat 3, iolsss tertypo lah nampak tak iolsss reply pakai mobile ittewwww ...

hahaha.. typo bahaya ni hihi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list