Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5327
View
51
Reply

Hampir 7 Tahun Menyanyi, Wani Syaz Tak Ada Aura Dan Masih Belum Glamour

[Copy link]

Author: CARI-MRO    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 2-3-2021 07:36 PM | Show all posts
sori dek akak tak pernah dgar lagu mahupon kenal adik ni siapa. klu imej sebgini, lupakakn lah jadi penyanyi, bersaing jer dgn restoran di luar sana.
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 2-3-2021 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapalah pulak ni. Hadoi.
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 08:01 PM | Show all posts
mungkin sebab rupa dia basic sangat lepastu suara pun biasa2 walaupun ok je sedap...
dia patutnya berubah ke youtube ke apa pulak kan... koman2 dapat duit dari situ
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Sorry, lagu apo ko nyanyik diknon?
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik yang surirumah anak 3 org ni pun lagi nampak muda bergaya dari ko ni dik wani..hire image consultant, tuka sket penampilan tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
walaupun ramai yg mengecam dlm ni tp aku suka sgt lagu alhmdulillah dia ni...
rase mcm insaf dgr
elok jadi penyanyi lagu nasyid kanak2...pd pndapt aku..suara dia sedap
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
sape nehhh baik ko jadi chegu thuysyenn dek atau ticer kat taska
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:40 PM From the mobile phone | Show all posts
letak jawatan je la dek sebagai retis.. muka adek sesuai keje servis coway dari rumah ke rumah
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2021 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasalah tu dik wani...jangan gibap wokeh
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 05:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia kena ubah styling dia muslimah hijab style ada je yg elok.

Go Wani.

Dia ni baik and ramah sebenarnya. Tp tolong lah FMC carikan stylist utk dia.Market dia extra lah. Kesian pilih bulu
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Aduh auranya...zaman skrg ni kdg org biasa (non celebs) auranya lagi wow
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:00 AM | Show all posts
slimkan badan...pastu hire image consultant..
artis nih nak tak nak, org akan pandang rupa dulu..sad but true in malaysia lah

or maybe adik boleh try berlakon...berlakon nih boleh belajar dalami karektor org lain...sesuai utk org2 yg nak masuk bidang seni ni..sbb nak kena byk berlakon...

badan penat letih dari travel..alih2 jumpa peminat..peminat nak bergambar..ko kena buat muka ceria mcm takde apa yg berlaku walaupun ko penat sgt...kalau ko tak pandai berlakon berpura2..akibatnya keluarkan news, artis ini sombong sana sini..

Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:05 AM | Show all posts
Wani mane plak nih ...  
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm muka pembantu tadbir sekolah kerajaan je hahaha..tk pom pembantu makmal
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
suara tarnum dia mmg sedap, lagu alhamdulillah dgn juzthin tu dapat hafalla hari2 drngar....teruskan je dik, tdk petlu nsk glsmer sgt, hanya permata mngenal manikam
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
ustazah kafa...
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
wirazam replied at 3-3-2021 11:00 AM
slimkan badan...pastu hire image consultant..
artis nih nak tak nak, org akan pandang rupa dulu..sa ...

Nak slim kan apa lagi. Org tu dah slim dah tu.
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Amandaminaj96 replied at 3-3-2021 09:47 AM
Aduh auranya...zaman skrg ni kdg org biasa (non celebs) auranya lagi wow

Kan. Kdg yg non celeb aura dia lagi memancar dari yang celeb haha. Kdg tgk kalau dia ini jd artis mesti meletop mcmtuh
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
makkaucun18 replied at 14-4-2021 06:22 PM
Kan. Kdg yg non celeb aura dia lagi memancar dari yang celeb haha. Kdg tgk kalau dia ini jd artis  ...

haah i ada jumpa sorang tp bukan celeb.. tp mcm celeb..
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Amandaminaj96 replied at 14-4-2021 06:38 PM
haah i ada jumpa sorang tp bukan celeb.. tp mcm celeb..

Who whoo ??
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list