Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
28270
View
160
Reply

Sharnaaz Ahmad Punca Keretakan Hubungan Azira Shafinaz Dan Yasser?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-4-2021 02:38 PM | Show all posts |Read mode
Sebelum ini bertahun-tahun Azira Shafinaz bercinta dengan seorang jejaka bernama Yasser namun sayang jodoh tak panjang kahirnya mereka putus.


Namun tegas Azira, keretakan hubungan dengan bekas kekasihnya itu langsung tiada kena mengena dengan Sharnaaz Ahmad.




Foto: IG




"Saya berkawan dengan Sharnaaz seperti orang lain juga. Saya akui, kami makin rapat selepas menjalani penggambaran drama Isteri Misteri. Bagaimanapun, saya memang baik dengan semua pelakon lain. Layanan saya sama sahaja.


"Ramai yang salah tafsir. Seperti kita ketahui, keletah Sharnaaz tidak boleh diduga. Sharnaaz suka bergurau dan mengacau orang. Itu sememangnya karakter Sharnaaz.


"Saya rasa mungkin orang luar nampak kami serasi, jadi mulalah orang bercakap soal kami. Bagaimanapun, Sharnaaz bukannya punca keretakan hubungan saya dan Yasser," katanya kepada BH Online.




  



Tambah penyanyi dan pelakon ini, dia masih belum bersedia untuk menamatkan zaman bujang.


"Buat masa ini, saya dan Yasser hanya selesa berkawan. Kami berjalan mengikut arus.


"Saya dan Yasser sibuk dengan kerjaya. Mungkin belum sampai masa untuk kami memutuskan mendirikan rumah tangga. Jadi, sekarang kami mengambil rentak perlahan dengan berkawan sahaja. Saya percaya jika ada jodoh tidak akan ke mana.


  



"Diakui, saya menyimpan hasrat mahu berkahwin pada usia 30 tahun, tetapi apakan daya, jodoh belum tiba. Sebagai manusia, kita hanya merancang, tetapi Allah juga yang menentukannya.


"Saya terima dengan hati terbuka sekiranya belum bertemu jodoh, tahun ini. Saya tak mampu menolak kehendak takdir. Jadi, buat masa ini, saya mahu fokus kepada kerjaya. Jika boleh, saya mahu menikmati peluang yang terbentang depan mata." -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-4-2021 02:53 PM | Show all posts
ayoooo.. tak tahuuuu... ayooo tak tahu...

alah kakneb pun kantoi kan mesej2 dgn EE sebelum EE bercerai dgn LCB..

nanas tak pe la gak.. azira lum kawen... selagi lum kawen consider ok je..

lain la kalau da kawen tau tau "nikoh jom" atas belon panas.. sgt panassssss
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 03:30 PM | Show all posts
tinggal je la yasser tu
dh dekat 10 tahun pun tk reti2 nak ajak kawin
wpun sanaz mulut hansuang tp kalau dia jenis bertanggungjawab apa salahnya
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 03:45 PM | Show all posts
nanas lagi tastey kot....amek je la dia...
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
kakakgarang replied at 21-4-2021 06:53 AM
ayoooo.. tak tahuuuu... ayooo tak tahu...

alah kakneb pun kantoi kan mesej2 dgn EE sebelum EE ber ...

Wah cerita bila ni uols....
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Sama la rupa nanas dgn yasser ni..mmg azira ni taste laki jambang2 cmni..azira ni cantik..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
aku tak boleh blah nengok ig ex dia ni, dengan mulut muncung tu, merengsa sungguh. ko dah kenapa muncung2 gitu
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 04:16 PM | Show all posts
awat ex die mulut cenggitu..igt seksi ke bang..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 04:39 PM | Show all posts
pilih sharnaz pls
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Elok la tinggal kan aje laki mulut gtu.... Rimas btl nengoknye... Plg x thn.. Tgkap gmbar ramai semua mulut elok je dh kenapa ko tetiba jntan tulen mulut muncung gtu... Ishhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Laaa begitu sahaja ke kekasih Azira ni. Macam xsesuai je. Azira jauh lagi gorjes dan layak dapat lebih baik. Yasser itu gemuk kepam dan macam kurang matang je..Nauzubillah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 04:48 PM | Show all posts
silampumeja replied at 21-4-2021 03:45 PM
Wah cerita bila ni uols....

sebelum kakneb dgn EE kawen..

masa tu EE masih dgn LCB..

gosip kat indo kaw kaw diaorg londehkan pasal EE... gitu la..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
naina: Laaa begitu sahaja ke kekasih Azira ni. Macam xsesuai je. Azira jauh lagi gorjes dan layak dapat lebih baik. Yasser itu gemuk kepam dan macam kurang m ...


Familinya kaya gilos weyh
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
uori replied at 21-4-2021 04:11 PM
aku tak boleh blah nengok ig ex dia ni, dengan mulut muncung tu, merengsa sungguh. ko dah kenapa mun ...

Pengaruh dari Diva AA
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Yaser ni kembar ray dap dap ke?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 07:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kenal pun
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah 10 tahun tak dipinang2.. Baik larik {:hero
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Betulke couple 10 tahun??woww setia sungguh
Btw kaya ke ex dia si yasser tu?sbb kalau dh biasa kwn dgn org kaya tiba2 kwn dgn org biasa2 kang rasa xcukup pulak.semoga dpt jodoh yg terbaik utk azira
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 08:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Ex azira anak orka ke uolss ke kaya sebab business huhu
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
iols mcm suke je nanas dgn ajira pinas ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list