Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
123Next
Return to list New
4397
View
57
Reply

Nourul Depp Merajuk, Pindah Nanti Nak Pergi Senyap-senyap Je

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-6-2021 07:17 PM | Show all posts |Read mode
Nourul Depp terkilan apabila hasratnya ingin berpindah ke negara jiran dihina dan dikecam warganet.

"Saya nak pindah tak pakai duit orang pun. Saya hanya buat hal sendiri tapi dikecam seperti sudah menyusahkan orang lain," luahnya seperti dipetik daripada Harian Metro.




Kredit foto: IG




Kata penyanyi yang bakal memulakan hidup baru dengan keluarha di Bali pada bulan depan, dia kesal keputusannya itu dikecam teruk.

"Saya jadi sangat sedih apabila dihina dan dikecam teruk. Saya tak kacau hidup orang atau minta tolong mereka kemaskan barang saya pun.

"Apabila jadi begini saya dah tak mahu keluarkan apa-apa kenyataan selepas ini. Bila saya pergi nanti, saya akan pergi saja. Tengok saja perkembangan di Instagram," katanya.


Walaupun tidak membaca komen di Instagram, namun ada yang menyampaikan kepadanya dan ia membuat penyanyi itu lebih tertekan.




  


"Sudahlah saya kena hadap pelbagai cabaran untuk proses berhijrah ini dan kelam kabut uruskan hal-hal lain, tapi bila dengar komen-komen negatif saya terus rasa tak nak kongsi lagi," katanya.


Tambahnya, dia dan keluarga ingin berhijrah ke Bali demi mendapatkan pendidikan terbaik untuk anak-anak selain tiada komitmen kerja dan suaminya sudah bersara.


Yang hina, kecam tu dengki ke? Kenapa sakit hati sangat dengan Nourul ya? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
dia nk pindah mana ni? dr hr tu sibuk nk. pindah tp aku x laaa baca masa tu.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
tak memberi impak.. lain la kau setaraf kak nita, orang tercari2, tertanya2.  Kau who are youssssss
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
hhahhaahaa seriously? nak pindah, hang pindah je lah, awat nak kesah sgt pasal netizen
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
md_nana replied at 18-6-2021 07:36 PM
dia nk pindah mana ni? dr hr tu sibuk nk. pindah tp aku x laaa baca masa tu.

dekat jebali
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehh diam ah! Nak berambs tu berambs je lah. Beso sgt laki ko tu, acah2 mcm dpt kawin Johnny Depp. Puiiii!!
Pdhal matsalleh kertu je ndak kan ko.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:01 PM From the mobile phone | Show all posts
sehari selembar benang (thread) utk cover citer makcik ni nak pindah eh? boleh je sambung kt thread yg ada, kan? ke acik ni mmg ada gang kat cari utk bukak benang pasal dia tiap hari?
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Ek eleh..mmg rmi dh org sakit jiwa skang...ko nk sgt ber insta 24jam..nahhhhh..hadaplah cerca bagai..takkan nk hadap puji jer kot..  adoiiii
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Org tak kecam dia pindah.. org kecam kalau dia pindah pastu tak habis2 pompang2 benda buruk psl mesia.. tu jahh..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
kt forum ni pun ramai yg suruh berambus.tk faham apa salah nurul.klu lopak tu faham la jugak klu disuruh berambus
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Bestnya pindah bali
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Tok lakinya suka Bali dan pernah teringin nak duduk Bali. So now is the time la. Nanti mak atau paknya mati, diorang semuanya pindah france la pulak kot. Lakinya anak tunggal. Oklah tu kira beruntung kak nurul. Yg xsuka dia xtau kenapa.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Berpindah ke tanah leluhur..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa yg netizen kutuk2 hang tu nurul oiii
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 09:15 PM From the mobile phone | Show all posts
hello ssuceme whoruyuss
kisah pula netijen ang nk pindah yindon pun kami tak akan ambil tahu
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 09:17 PM | Show all posts
awatlah hang layan depa tu

jangan lupa beli ole2 kat iols yang sokong penuh untuk chuols berpindah tau
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
adoiiiiii tak abis lagi ke cerita minah ni nk pindah?
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Pegi jelaa...rasanya xde sapa kesah pn..dia pn dah tak relevan dlm industri..{:smile
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha nak attention sgt ke die ni? Dah nak pindah tu pindah je la. Takde sape kisah dan larang pun. Hang pun bkn releven pun kt Malaysia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2021 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ek eleh..blah je la, bukan orang kisah pun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list