Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
123Next
Return to list New
6066
View
47
Reply

Shuk Dah Lantik Peguam, Apa Tindakan Fara Salleh Lepas Ni?

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-8-2021 01:19 PM | Show all posts |Read mode
Pelawak Shuk Sahar tidak berdiam diri apabila dirinya terus diaibkan bekas kekasih, Fara Salleh.


Tekanan demi tekanan diterima membuat dia dan isteri, Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera nekad membuat laporan polis.




Kredit foto: IG



"Semalam (kelmarin), saya bersama Shuk dan Sera berada di Balai Polis Setapak untuk membuat laporan polis terhadap Fara Salleh yang didakwa melemparkan beberapa tuduhan terhadap Shuk di akaun peribadi media sosialnya.

"Kes ini telah dibawa untuk siasatan lanjut di Balai Polis Pudu. Pasangan itu membuat laporan susulan tuduhan dan ugutan daripada Fara kerana terdapat dakwaan yang didedahkan adalah bertujuan memfitnah dan  menjatuhkan imej serta reputasi Shuk.

"Shuk dan Sera juga sedang dalam proses untuk memfailkan saman fitnah memandangkan tindakan yang dilakukan wanita terbabit jelas mencalarkan imej Shuk dan disifatkan satu penganiayaan," kata peguam mewakili Shuk, Haziq Aizuddin Subhi.




BACA JUGA: 'Dia Masukkan Jari Dalam Kemaluan Saya' - Fara Salleh Dedah Shuk Pernah Mencabul?


Tambahnya yang mewakili firma guaman Tetuan Haziq A Subhi & Co, Shuk memaklumkan satu siasatan terperinci akan dibuat polis dengan kerjasama Surahanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).


Katanya, mereka akan menyiasat akaun Instagram Fara yang didakwa memuat naik nombor telefon peribadi Shuk di media sosial dan juga butiran maklumat lain yang boleh menjadi kesalahan bawah akta berkaitan.




Kredit foto: IG



"ihak kami juga dalam proses mengumpul segala bukti lanjut dan paparan skrin lain sekiranya ada berkenaan perkongsian Fara yang dilaporkan menuduh serta memfitnah Shuk di Instagramnya kerana ini bukan saja berkait soal maruah, reputasi dan imej, tetapi ia juga membabitkan soal keselamatan keluarga Shuk," jelasnya.


Kata Haziq , pasangan itu kini sangat tertekan lebih-lebih lagi apabila diganggu panggilan tidak dikenali.




  



Shuk dah lantik peguam, apa pula tindakan Fara bagi mempertahankan diri selepas ini? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
ahhh dannngggg its about to go downnnnnn!
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Tindakan seterusnya tambah meroyan ?
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
yaaa barulah ada progress
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib kau lah syuk berskandal dengan perempuan psiko
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Si farah tu nak duit je.. dpt duit senyap la tu.... Betina sun
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 02:40 PM | Show all posts
Mungk8n banyak lagi rahsia Syuk akan terkeluar......kalau Shuk na selamat, buat deal la dgn pompuan saiko ni, bayar duit 700k ke, dan lepas tu bagi syarat pompuan tu x blh pandai2 siar video apa pun kat medsos. Tapi semua mesti in black and white la.....kalau tak settle gitu...banyak lagi benda ta elok akan keluar....
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 02:59 PM | Show all posts
pehhh panas
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Mengantuk mengantuk nak tidur mana
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 03:10 PM | Show all posts
Muka Fara ni macam muka perempuan nama Norhayati yang cakap siam tu
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 03:12 PM | Show all posts
SANKURIANG replied at 3-8-2021 02:40 PM
Mungk8n banyak lagi rahsia Syuk akan terkeluar......kalau Shuk na selamat, buat deal la dgn po ...

tapi dah lawyer up, polis report bagai, mcm dah berpatah arang aje.
londehkan semuanye.. menang jadi arang kalah jadi abu
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 03:13 PM | Show all posts
lawan tetap lawan... gitu.....

apa lagi... fara kumpulkan segala bukti...
bukti cek in hotel ker..
bukti video ker..
bukti WA ker...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Byk betul la benang pasal makhluk2 ni....
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 04:05 PM | Show all posts
tula lenkali totey tu jgn sesukati celup sana sni....eh silap thread sebelah cakap guna jari pun boleyy kan....eee jijikkk
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku pelik macamana boleh ada perempuan selera dengan shuk kepam gemok nih
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Hah gittew lawan kat court la baru kerennn
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Ahah peringatan utk jejans gatal diluar sana. Jgn nak sebarangan je mencelops. Sekali dapat yg saiko mcm ni jenuh nak mengadapnye
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 07:53 PM | Show all posts
padan muka hang syuk.. suka sgt mencelop merata khuens.. free2 jah malu..
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Burong_Hantuk replied at 3-8-2021 06:46 PM
Aku pelik macamana boleh ada perempuan selera dengan shuk kepam gemok nih

nak buat canee.. si paghah tu selera benda "exotic" . wakakkaka
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
nasib badanlah ciknonnn oii.. salah pancing dpt hat saiko.. takziah..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list